my bLOgs

Wednesday, July 7, 2010

Permintaan

Kisah 3 shabat yang terkandas di sebuaah pulau...sewaktu mereka terkandas di pulau mereka membuat bermacam macam cara supaya anak kapal nampak bahawa mereka ada di situ...pada keesokan harinya mereka berjalan jalan untuk mencari kayu api...tiba tiba mereka membuat permintaan sendiri....dengan lafaznya permintaan mereka..tiba tiba datangnya orang ajaib laulu berkata...,,,Aku terdengar permintaan korang bertiga...sekarang korang kene bagi tau aq permintaa korang....kawanya yang pertama berkat:AKU NAK BALIK
kedua:AKU NAK BALIK...orang itu mengunakan sihirnya untuk menghantar balik...tiba kawan yang ketiga:AKU NAK DIARANG BALIK...orang itu menghantar semula mereka balik ke pulau tersebut...Lalu orang itu berkat BAIKLAH PERMINTAAN KAMU DAH TAMAT AKU NAK BALIK TENGOK ASTRO SEMOGA KORANG BERJAYA....MELEPASI PULAU INI...HEHEE

No comments: