my bLOgs

Friday, August 27, 2010

Melatah

Kejadian nihh masa aku darjah 4..masa tuh bulan pose..
.masa aq pergi ke masjid untuk solat terawih di masjid jamek kota tinggi..
....masa tuhh nak solat tetibe terencat coz nak main mercun..

Masa tuhh solat isyak pada masa yang sama kawan aku bakar mercun and pada masa yang sama pak imam tuhh sebut ALLAHUAKBAR..TETIBEW BUNYI MERCUN KETUPAT LALU lantas pak imam tuhh melatah sewaktu angkat takbir habis kedengaran OWHHH POCOT..ASTAFIRULLAHALHAZIM..
...apalagi lepas dengar pakimam tuhh melatah lari semua tinggal kan aku..so ada pakcik tuhh keluar....


...lalu tanya:A:awak yang main mercun eakhhh..
..xlah pakcik saya baru sampai kenapa???saya dengar pak imam melatah tadi
..:A:eakhhh x delah...
....lantas dalam hatiku berkata..padahal aq ngan kekwan yang main tady huhuhuh...

No comments: