my bLOgs

Sunday, August 29, 2010

Sakit

Yeah arry ni aq ponteng skola uhuhuhuh..
..actually aq sakit..penyakit ynag x bole sembuh agak nyer..
so pagi tadi jam6.00 aq kejut adik aq emm langsung dy x nak bangun pergi sekolah..so aq buat keputusan untuk panggil nenek aku so nenek aq bangun kejut dy sampai bangun lepas tu aq dan nenek aq solat subuh..
..selepas solat subuh jam6.30 aq tetbew rasa sesak nafas..adehh penyakit dah datang time aq gi skola..dah lama aq x pergi sekolah seminngu pon ada..and tinggal kena buang sekolah jerk..actually aq dah x dew mood dengan perkataan SEKOLAH i dont know why..
And ad semangat sedikit untuk kesekolah start aq kwan ngan ashikin zakaria..dy dah banyak bagi aku kekuatan..
...but
oleh kerana penyakit aku jugalah penyebab2 nyer errr..so stress...
back to my sister...dy x mandi dy langsu ng duduk kat kerusi so aq pon tarik dy bwak masuk bilik air simbah..dy marah and sepak aq huhu..dapat penampo sulung aku di bulan pose nihh hahhhaax..langsung bilew aku dah naik darah penyakit aku makin bertambah..

my dad give me last warning if i not go to school yesterday...dy nak prambat aku..umm sebatlah nak sebat nanti mati aku..biarlah aku yang tanggung maslah yg menimpa aku...

No comments: